ست رومیزی

اشنایی با ست رومیزی و کابرد و تاثیر ان در راحتی کار

کاربرد ست‌ رومیزی اداری 

ست‌های رومیزی اداری کاربرد زیادی دارند. برای مثال یکی از مهم ترین کاربرد‌های آن ها این است که زمانی که شما کاغذ‌ها و پرونده های زیادی دارید؛ آن ها را درون کازیه قرار می دهید و میز شما به طور کامل مرتب می‌شود و در عین حال زمانی که شما به آن کاغذ یا پرونده نیاز دارید چون ساماندهی شده هستند به راحتی آن را پیدا می‌کنید.

a5607-400x400

اجزای ست رو میزی شامل:

 

جای قلم و خودکار و مداد

این وسیله که شبیه به یک لیوان است گاها چرمی و گاها پلاستیکی است و در اکثر ست های اداری این آیتم موجود است.

جای گیره و سنجاق

این وسیله هم که کاربردش واضح است برای نگهداری گیره و سنجاق و سوزن است و اصولا یک بخش آهن ربایی دارد که این وسایل را جذب خود کند.

کازیه

وسیله ای است که اصولا ۲ و یا ۳ طبقه دارد و محل قرار گیری پرونده‌ها و یا کاغذ‌های شماست که بر روی میز شما برای سازماندهی کاغذ‌های شما قرار میگیرد.

چسب نواری

وسیله ای که چسب نواری را روی آن قرار می‌دهند و برش می زنند.

منگنه

وسیله ای برای اتصال ۲ یا چند کاغذ با سوزنی خاص

پانچ

وسیله ای برای سوراخ کردن کاغذ

جاتقویم

این وسیله تقریبا روی تمام میز‌های اداری که حتی ست اداری نیز ندارند موجود است و روی آن تقویمی قرار گرفته که تمامی برگه های آن از هم جدا هستند و شما میتوانید مانند کتاب آن را ورق بزنید.

تخته شاسی

این وسیله برای منظم نگاه داشتن کاغذ‌ها برای نوشتن بسیار کاربردی و مهم است و کاربرد روی ست های اداری جنسی چرمی دارد. از نوع دیگر این وسیله برای استفاده برای چسباندن عکس روی آن کاربرد دارد.

فایل رومیزی کشویی

این وسیله اصولا ۳ طبقه دارد و مناسب کسانی است که وسایل زیادی دارند و با استفاده از این وسیله وسایل خود را در این کشوها قرار داده و میز خود را مرتب می کنند.

مزایای ست‌ رومیزی اداری

 

 

ست‌های رومیزی اداری قبل از هر چیزی به میز شما زیبایی میبخشند و باعث می شود که ارباب رجوع ما حس خوبی از آن ها دریافت کند. با این حال از این هم بگذریم این ست ها وسایل میز شما را ساماندهی می‌کنند. همچنین بعضی از لوازم این ست ها وسایل ضرروی برای شما هستند مانند چسب نواری و منگنه و پانچ در عین حال بقیه وسایل هم بسیار کاربردی و مهم هستند. پس اگر شما هنوز یک ست اداری برای میز زیبای خود خریداری نکرده اید ادامه این مطلب را بخوانید تا با کمک ما بهترین ست‌های رومیزی اداری که لایق شماست را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *