دسته‌بندی نشده

اذران تحریرات – اشنایی با محصولات این شرکت

شرکت  آذران تحریرات فعالیت خود را در سال 1352 در شهر تبریز آغاز کرد. گروه آذران تولیدات خود را ابتدا در قالب نوشت افزار به بازار عرضه کرد و پس از وارد شدن به عرصه تولید لوازم التحریر مسبب گام نوینی در صنعت ساخت این محصولات در کشور شد.

از افتخارات اذران تحریرات چه میدانید؟؟

نواوری و توسعه

اکنون با گذشت نزديك به 40 سال، آذران تحریرات با حفظ اصالت در طراحی و میل به گسترش اهداف بلند مدت، محصولات اداری خود را به بیش از 90 قلم رسانیده و با طراحی و تولید صندلی های تخصصی و منحصر به فرد در سال 1379 به عنوان اولین تولید کننده صندلی های نیمه پلاستیکی با پایه های فلزی و استاتیکی، صندلی های نشکن، انعطاف پذیر و چند منظوره در تیپ های: اداری، انتظار، آموزشی، ورزشی و پزشکی به شمار می رود و بسیاری از مراکز و نهاد های بزرگ دولتی، دانشگاهی، آموزشی و فرهنگی کشور را تحت پوشش محصولات کارا و مدرن خود قرار داده و در حال حاضر با بیش از 80 نماینده پخش و فروش معتبر در سراسر کشور در خدمت مصرف کنندگان محترم خود می باشد.

عرصه های بین المللی

آذران تحریرات در سال 1382 فاز جدیدی از فعالیت های برون مرزی و صادراتی خود را آغاز و تاکنون با تکیه بر مدیران لایق و شایسته، موفق به صادرات محصولات خود در حوزه کشورهای عربی ( امارات عربی، سوریه، لبنان، عراق) و افغانستان، ترکیه، روسیه، آذربايجان، ارمنستان، قرقیزستان، تركمنستان شده که با لطف الهی و تلاش بی وقفه همواره این روند در حال رشد و توسعه می باشد.

اذران تحریرات

اذران تحریرات

 شرکت اذران تحریرات کلیه محصولاتش دارای گواهینامه بین المللی ISO9001/2008 می باشند.

 

اشنایی با محصولات اذران تحریرات

محصولات اذران تحریرات به دلیل تنوع محصول و تعداد بالای کالای قابل ارائه در سایت ما برا سهولت دسترسی شما مشتریان عزیز دسته بندی  شده است.

برای خرید اینترنتی هریک از محصولات اذران می توانید روی دسته بندی ان کلیک نمایید.

انبارش

میز و صندلی 

لوازم اداری

پلاسکو

سنا پلاستیک اذران  

جنس محصولات اذران از چیست؟؟

محصولات اذران تحریرات از پلاستیک abs کره ایی تولید می شوند که از مرغوب ترین نوع پلاستیک می باشد. این نوع پلاستیک شفافیت بالا و مقاوت بسیارخوبی در برابر اشعه  نور دارد  .پلاستیک abs با توجه به نوع فرمولاسیونش قابلیت جوشکاری بسیار خوبی دارد .که این قابلیت تاثیر بسیار زیادی در کیفیت و تمیزی محصولات اذران تحریرات داشته است.

یک نظر در “اذران تحریرات – اشنایی با محصولات این شرکت

  1. spideh farahani گفت:

    شرکت بسیار خوب با محصولات با کیفییت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *