دسته‌بندی نشده

نقش صندلی در زیبایی رستوران!!!

صندلی از موارد مهم در پیشرفت و جذب مشتری برای رستوران  می باشد.  اهمیت این موضوع به اندازه ای است که چیدمان میز و صندلی های رستورانی امروز علم و تخصص محسوب می شود.

چگونه رستورانی موفق داشته باشیم؟

 

برای داشتن رستورانی موفق و کسب موفقیت در این کسب و کار، اهمیت به چیدمان میز و صندلی رستورانی بسیار مهم است. طرح صندلی رستورانی شما و معماری داخلی رستوران می تواند بر هر جنبه ای از رستوران شما، از سود دهی تا تجربه کلی مشتریان تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، قرارگیری صندلی رستورانی در نزدیکی آشپزخانه، تجربه ای ایده آل برای مهمانان نیست. مراجعین از گرما و سر و صدا بیزارند و بیشتر دوست دارند تا در یک فضای عالی برای غذاخوری قرارگیرند.

از موارد مهم در پیشرفت و جذب مشتری برای رستوران  می باشد.  اهمیت این موضوع به اندازه ای است که چیدمان میز و صندلی های رستورانی امروز علم و تخصص محسوب می شود.

چیدمان متناسب با فضای رستوران

 

لازم به ذکر است که تمامی چیدمان های رستوران برای تمامی فضاها کاربردی نیست و هر طرحی مناسب یک رستوران است. در ابتدا می بایست فضای رستورانی که در اختیار دارید را مد نظر قرار دهید؛ در صورتی که فضای زیادی در اختیار داشته باشید، می توانید تعداد بیشتری از میز رستوران را در فضا بچینید تا اینکه فضایی کوچک در اختیار داشته باشید. سپس می بایست نوع رستورانی که قصد راه اندازی دارید را مشخص کنید؛ رستوران سنتی، فست فود و … . هر یک از این رستوران ها چیدمانی متفاوت خواهند داشت. شما در ابتدا باید تحقیقات را به خوبی انجام دهید و سپس دست به کار شوید.

11-2

انواع صندلی رستورانی

 

*صندلی رستورانی مدرن

صندلی‌های پایه ایفلی طرح چالز ایمز در حال حاضر از محبوب‌ترین صندلی‌های سبک مدرن رستورانی در دنیا به حساب می‌آیند.

Large
eames-style-dining-armchair-6
c52d70b1bda3f26136a28cbf1ae6c76c (1)

*صندلی ارزان و شیک

صندلی هایی از جنس پلاستیک . با پایه فلزی یا تمام پلاستیک.

az-kamelia-400x400
emperial-400x400 (1)
991-400x400 (1)
صندلی تاشو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *